وزیر ارشاد: برای برگزاری جشنواره فیلم فجر نگرانی نداریم-راهبرد معاصر
بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم

وزیر ارشاد: برای برگزاری جشنواره فیلم فجر نگرانی نداریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای برگزاری جشنواره فیلم فجر نگرانی نداریم و همه اهالی فرهنگ و هنر به این جشنواره به عنوان فصل نشاط و پویایی جامعه هنری کشور نگاه می‌کنند و به همین دلیل همه مشتاقانه منتظر شروع جشنواره هستند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۶۵۱۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ادعاهای عده‌ای مبنی بر تحریم جشنواره فیلم فجر امسال گفت: در جشنواره سینما حقیقت هم همین حرف‌ها زده می‌شد ولی کلاً ۸ فیلم از جشنواره پس گرفته شد و بیش از ۵۰۰ فیلم به جشنواره رسید.

 

وی افزود: این بهترین جشنواره ما است و از نظر کمیت و کیفیت نسبت به سال گذشته بسیار ارتقا پیدا کرده است. مرکز حوزه سینمای تجربه ما نیز بهترین کارها را تولید کرده و بخش‌های مردمی کارهای عالی تولید کردند که من در روزهای گذشته چند مورد از آن‌ها را دیدم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما برای جشنواره فیلم فجر نگرانی نداریم و همه اهالی فرهنگ و هنر به جشنواره به عنوان فصل نشاط و پویایی جامعه هنری کشور نگاه می‌کند و به همین دلیل همه مشتاقانه منتظر شروع جشنواره هستند.

 

اسماعیلی با اشاره به جلسات هفتگی که با سینماگران دارد، اظهار کرد: ما در سازمان سینمایی با افراد و گروه‌ها نشست و برخاست داریم و برخی سوءتفاهمات که بوده در حال حل شدن است. ما در چهارچوب قانون خودمان را موظف به حمایت از اهالی فرهنگ و هنر می‌دانیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده